Tävling imorgon

Klubbhoppning med Nisse imorgon, hoppar ju 70cm och 80cm. Hoppas självklar att vi nollar båda klasserna och att det går bra och så:) På söndag så följer jag med My till Näset och fotar när hon tävlar och sen kanske jag stannar längre för att fota lite klasser;) 
 
Idag när jag var i stallet så tog jag och Nisse en promenad bara i grimma och grimskaft med My och Cooper, Pernilla, Saga, Djärv och en liten tjej som Pernilla var barnvakt till om an kan säga så. Var så varmt så ingen av oss var så sugna på att rida förutom tjejen, tror hon heter Emily som fick rida på Djärv. Efter att vi gått på vår promenad så fixade jag Nisse lite inför imorgon, jag klippte bland annat manen och svansen lite. Sen så släppte jag ut honom och sen smörjde jag all utrustning för imorgon. Ska nog sova snart för vi ska till Nisse runt halv åtta och så:) Kommer att komma både bilder och filmer, sen så ska jag försöka fixa filmen sen förra helgen på min och Donalds 90cm runda, får försöka fixa det imorgon när jag kommit hem;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0