onsdag

 
Har varit en lång dag men den har ändå gått fort. Första skola, sen ridning på Donald där vi jobbade lite med mellan gångarterna och det gick ganska bra. Direkt efter det så åkte vi till Pernilla för jag skulle rida Nisse med henne och Saga i ridhallen. Där jobbade jag lite lätt dressyr, testade att rida igenom LC:1an en gång och sen kände jag bara av han och så. Det gick faktiskt riktigt bra fast han blev stark i höger varv men det var nog för att jag blev stark i höger hand sen var han väldigt pigg också men han är riktigt härlig:) Imorgon så ska Frida fota mig och Nisse och så ska Pernilla också vara med:) Kommer lägga upp lite bilder från det sen. Nu ska jag nog ta och sova så jag orkar med dagen imorgon också:) godnatt
Selfie med finaste ponnyn, haha bjuder på dom "fina" bilderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0