My Firefly

 
Idag så hämtade vi ju min första egna ponny, My Firefly som kallas Nisse. När vi kom dit så hämtade vi honom i hagen och jag bytte om och gjorde sedan iordning honom för jag skulle rida och testa sadeln vi köpte. Efter att jag ridit så gjorde vi iordning honom och lastade sedan och det gick jätte bra. Hela vägen hem gick super utan problem. När vi kom hem till Pernilla så lastade vi ur och sen fick han skritta runt och kolla sig omkring. Han fick även hälsa på Caija och Djärv och sen stod han och åt gräs. Efter ett tag så kom My och då fick Nisse hälsa på Cooper och sedan släppte vi in Nisse i hagen som Cooper står i. Cooper tyckte att det var jätte kul med en kompis och efter ett litet tag så sprang dom omkring och busade. Super söta var dom. Här är lite bilder som jag fotade med min mobil;)
 
 
Imorgon ser min dag ut så här:
Från 10.00 till runt 16.00 är det konfa, sen efter det så åker jag direkt från THF till Pernilla för att rida ut en sväng med Pernilla, My och troligen Saga också:) 
 
Nu tänkte jag börja fixa en ny header hit så ska försöka få till något och hoppas att det blir bra;) 
Fotade lite med systemkameran på slutet så här är lite bilder.
My, du får ta bilder här om du vill;) Tycker att ni borde kolla in hennes blogg, ni hittar den hääär
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0