Måndag

Tävlingen i lördags gick ju inte som jag tänkt mig, 8 fel (två stopp) i 70cm och utesluten i 80cm. Men det var jätte varmt och klasserna kom tätt på varandra eftersom det inte var några många startande, jag mådde inte så bra i värmen och det kändes verkligen efter jag suttit av och satt mig ner i skuggan. Så i 80 var han nog trött också men jag fick lite tips av min gamla ridlärare och det känns bättre efter det:) Tror nog jag ska vara med på tävlingen i Matfors, hinner ju träna och lära känna han lite mer tills dess så;) 
 
 Igår var jag och fotade lite på Näset, följde med My dit så fotade henne och några fler, några jag känner och några andra, man passar ju på att fota lite när man har chansen;) fotade bara lite i LD och LC. Några bilder jag fotade på My och Cooper, visst är dom fina:)
 

Kommentarer
Postat av: my

Bilderna är så himla fina :DDD Tack för att du följde med och fotade!! :) <3

2014-05-30 @ 21:48:03
URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Fanny & Filippa - Hästblogg

Kan du skicka bilder om du fotade på mig eller Fanny ? Skulle vara supersnällt :)

Svar: Aa kan göra det när jag kommer hem;)
Fanny

2014-05-31 @ 12:07:44
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: Lovisa

Fotade du några på mig (Lovisa Edström & Munsboro Black Jack, LC LB vann båda klasserna) får du gärna melja dom till mig :) [email protected]

2014-06-18 @ 13:29:26
Postat av: Lovisa

Fick du några på mig (Lovisa Edström & Munsboro Black Jack, LC LB vann båda klasserna) får du gärna skicka dom till mig :)
[email protected]

Svar: tror jag fick några i LC :)
Fanny

2014-06-18 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0