Lov

Det är grymt skönt med lov men det känns som om det kommer ta slut för fort. Igår var jag och Frida och fotade lite, det var kul och det blev bra bilder, här är några av bilderna 
 
Idag är det ridning, vi har hoppning, kul kul. Mamma följer med och fotar så det kommer bilder, hoppas att vi får hoppa högt:) Kommer ett inlägg om ridningen när jag kommer hem efter att ha åkt och lämnat Sotis hos mormor och morfar där han ska vara resten av lovet för att vi ska åka till fjällen på onsdag efter ridningen. På lördag fyller jag 15 år och det firar vi lite i fjällen men mer när vi kommer hem igen. Det jag önskar mig mest är nog en ponny som vanligt;) Jag fyller år om några dagar och jag vet knappt vad jag vill ha för något. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag hade lov vecka 7, känns som om det var jätte länge sen och gick jättefort!

2014-03-05 @ 22:26:23
URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0