Klubbhoppningen 22/3

Idag var det klubbhoppning och jag hoppade Donald (såklart). Vi hoppade 80cm och på framridningen var han pigg och fin, han hoppade superbra, stora och fina språng. Det var bara lite rörigt på framridningen/framhoppningen tycker jag. På banan så tog jag ett varv på en volt för att få igång galoppen innan jag red mot start linjen och först hindret. Han var pigg och vi hade jätte bra tempo så han hoppade fint på ettan, tvåan, trean, fyran och feman men på sexan så springer han på sidan. Men nästa gång vi kom på det så hoppade han och så hoppade han sjuan fint också. Jag är nöjd men ändå lite besviken, föst var jag lite sur på Donald men nu är jag bara besviken på mig själv för att jag hade kunnat gjort något bättre så att han inte hade gått på sidan. Om han inte hade gjort det hade det varit den bästa ritten vi gjort, så lite surt känns det ju men annars är jag nöjd. 
 
80cm börjar kännas lite lågt;)
Ursäkta för lite halvdåliga bilder men mamma är inte så van med min nya kamera och ursäkta min usla sits;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0