Nisse

I tisdags så hade jag Nisse på lektionen på THF, vi hade lite lydnad, smidighetsövning. Det var jätte kul och det känndes som om vi behövde den övningen. Vi hade inte så höga hinder det kanske var runt 50cm. Det gick väldigt bra bara lite små grejer som att han smet på sidan när det gick för fort. Men när jag kortade upp honom så gick det super bra. Pernilla var med och fotade. Bjuder på lite störda bilder;)
 
Så här ser mina tävlingsplaner ut just nu:
Kvälls hopptävling i Matfors den 17 juni, hoppar LD och LC båda i avdelning B 
Sen tänkte jag nog anmäla mig till THFs tävling 27-29 juni men då hoppar jag bara en LC den 28 och en LC den 29 men om jag ska vara med vet jag inte än, beror på om jag har skjuts;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0