Hoppträning

Idag så var det hoppträning. När vi kom fram till ridbanan så började vi prata lite och sen red jag fram i trav och galopp eftersom vi hade skrittat hela vägen dit så han var redan uppvärmd i skritt. Sen travade vi över travbommar som låg efter ena långsidan och på andra långsidan så försökte mjuka upp honom i sidorna genom att ställa han utåt och inåt. Sen galopperade vi på en volt och gjorde samma sak där, ställde utåt och inåt. Efter det galopperade vi över tre galoppbommar som vi sedan la upp till studs. När vi hoppat studsen lite så hoppade jag ett räcke och efter det en kombination och sedan gjorde vi lite olika banor och så höjde vi eftersom:) Det gick riktigt bra bara några stopp här och där men det var oftast mitt fel men annars gick det super och nu taggar vi tävling på tisdag:D Fick tyvärr inte med mig någon som kunde filma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0