Barbacka fotning

Efter skolavslutningen så åkte jag först hem och sen åkte jag till Pernilla för att fota lite och göra det vanliga i stallet. Vi började med att hämta Djärv och borsta av honom och sedan tränsa. Sen gick vi ner till en äng om man kan kalla det så. Jag började att fota Pernilla och Djärv och dom var jätte fina och Djärv var så söt för han syntes nästan inte bakom allt gräs men bilderna blev riktigt fina. Sen gick vi tillbaka med Djärv och hämtade Nisse så att Pernilla kunnde fota mig och Nisse, vi fotade på ängen då också och när jag skulle galoppera så tyckte han nog att det var så roligt för han gjorde värsta bockserien, jag var nära på att ramla av men jag kände inte för det när jag inte hade hjälm;) Sen bytte vi Nisse mot Cajia så fotade jag Pernilla och Cajia men då var vi bara på vägen då Cajia är lite känslig:) Riktigt rolig dag förutom att jag har blivit riktigt förkyld, har nog haft lite feber också. Inte så bra nu när jag börjar sommarjobba på måndag
 
Här är några favorit bilder:) Fotograf: Pernilla 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0