Rolig dag

Vid två halv tre så var jag, Frida, Kristin och Pernilla och bowlade för Kristin fyller 16 år imorgon. Kristin vann, Frida kom två sen jag och fyra Pernilla men alla var duktiga bara jag och Pernilla som hade lite otur på slutet;) Efter det så gick vi ner till birsta, åt på donken och kollade lite. Det var en rolig dag med roliga och underbara vänner. När jag kom hem så var det bara att byta om och åka till stallet, jag och Pernilla red ut lite efter vägarna men det började ju regna när vi red... såklart... fast det var ganska kul ändå. Sen efter ett tag så bytte vi hästar så jag fick rida Cajia och Pernilla fick rida Nisse. Det var jätte kul och väldigt nyttigt så vi ska nog göra det fler gånger fast i ridhallen men vi skrittade, travade och galopperade på varandras hästar och båda skötte sig super, Cajia var verkligen härlig:)
 
Imorgon tänkte jag hoppa lite med Nisse bara för att få in lite språng och så. Pernilla följer nog med och fotar och jag tror mamma eller pappa ska filma också:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0