Natt tankar

Ingen är perfekt, jag är inte perfekt, du är inte perfekt. Vi är alla människor och vi gör alla misstag och fel men det är bara mänskligt för det finns inget som är helt perfekt. Något som jag är sjukt trött på det är att folk letar fel och negativa saker hos andra istället för att se det bra och goda i folk. Folk ser flisan i andra istället för bjälken i sig själv eller vad det nu är som man säger. Liksom om någon gör ett fel så är det så mycket fokus på det istället för på allt det bra som den har gjort, där är min fråga varför? Alla gör ju fel men varför bryr man sig så mycket och hackar upp sig så mycket på det? Det är sjukt egentligen. Ingen är ju perfekt du gör också dina misstag precis som jag gör mina men man lär sig av sina misstag. Men det är som att man blir dömd för livet av just ett litet misstag, det är ju absolut inte så att man kan ändra sig och så. Jag är så trött på det just nu. 

Ja jag var bara tvungen att skriva av mig lite, hoppas ni tänker till lite extra om just det här och att ni tänker er för innan ni öppnar munnen eller skriver något på nån av alla sociala medier till någon som egentligen inte är så snällt

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0