Mysig uteritt +avramling

Blev en uteritt igår ( klockan är ju över två på natten så ) red runt öden. Det var riktigt härligt och jag tror Nisse också tyckte det. Sen så blev det ju en avramling på det också, det var på en "stig" där vi ridit flera gånger men nu låg det en ganska stor pinne tvärsöver som det såg att någon hade lagt där och Nisse tyckte den var lite läskigt men han gick fint över med frambenen men sen var det som om han glömde att bakbenen också skulle över så han "fastnade" väl eller nått och hoppade till och jag var inte beredd på det så jag hamnade framför sadeln och då bockade han eller nått så jag hamnade i sadeln igen men jag tappade balansen och åkte av. Skrapade upp armbågen så det svider ganska bra just nu men annars gick det bra, fick lite ont i svanket också;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0