Lång men super rolig dag

Åkte till stallet och red ut barbacka med Pernilla, härligt. Jag red i shorts och linne för det var så himla varmt efter att vi ridit fixade vi till i stallet och sen åkte jag hem och åt. När jag ätit och plockat undan så cyklade jag till Pernilla och var lite med henne. Skrattat väldigt mycket idag och även virrat omkring i skogen. Sen åkte jag och Kristin till betet och skulle fota hästarna där i solnedgången men det var träd ivägen så man fick ju inte med det så bra men när vi åkte dit så såg vi det jätte bra och det var jätte fint. Solen var alldeles röd och stor, helt fantastikt:)
                                                                                                                                                                  Dom bästa<3
 
 
Hoppningen i fredags gick riktigt bra, lite stopp ibland men oftast var det mitt fel. Hoppade en liten bana på slutet och den sista gången gick det super förutom att vi kom lite nära på sista hindret men linjen gick så grymt bra och den låg runt 85cm. Något språng ibörjan blev jätte konstigt för att jag trodde att han skulle stanna men han hoppade ändå så jag hängde knappt med, haha ( se första bilden nedanför ). Film kommer när jag klippt ihop allt och lagt till lite musik så att det blir lite roligare;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0