Kusinerna

Kusinerna kom i lördags så har inte hunnit bloggat så mycket. Igår var jag med Pernilla och Saga på travbanan och red, vi körde lite galopp "tävlingar" första gången kom vi sist men jag tror inte Nisse fattade att det var tävling. Andra gången så vann vi, haha det var as kul och tredje gången kom vi två men det var ganska jämnt mellan mig och Pernilla på slutet. Det är så sjukt kul att bara racea iväg i full galopp. Idag så blev det ett enklare dressyr pass och det gick så grymt bra, har aldrig gått så bra förut i dressyren. Jag hade världens underbaraste känsla:) efter att jag ridit så fick Wilma prova hoppa upp, hon skirttade travade och galopperade lite men när hon skulle galoppera så blev Nisse riktigt busig och typ kastade sig åt sidan och tänkte sticka iväg och börja bocka eller det ser ut så på videon iallafall så Wilma som aldrig ridit innan åkte av men det gick bra och hon hoppade upp igen fast bara i skritt. Jag fick mig även ett spring pass efter att han sprungit bredvid hela tiden. Men i stallet så var han väldigt irriterad och han verkade väldigt nervös eller stressade men han kanske bara hade en dålig dag eller nått och jag älskar honom ändå<3


Imorgon ska jag och Pernilla hoppa lite, får se om Ollan följer med som fotograf






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0