Full rulle

Mycket som händer nu. Mina tremäningar kom för nån dag sen och igår städade jag först stallet med Pernilla, My och Pernillas mamma sen efter det åkte jag hem och bytte om för att sedan åka till birsta med min tremäning. Där köpte jag en tröja och en ögonbrynspenna, sen fick jag även ett baby lips av min tremäning som hon köpte åt mig och jag märkte inte ens att hon köpte det haha men det var grymt snällt. Sen idag så var vi på stan och dr köpte jag inget förutom Subway, haha. När vi kom hem från stan så for vi en stud senare till stallet, jag hoppade lite studs med Nisse och det gick väldigt bra. Han blev väldigt mjuk och följsam och när jag travade av bar han upp sig själv mer än vad han brukar för an brukar hänga sig på bettet ibland. På lördag kommer mina kusiner från Jönköpning så det är ganska mycke nu och därför är uppdaterningen inte bäst men jag hoppas att ni överlever;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0