Vill ha egen ponny

vill verkligen ha en egen ponny nu men det kommer inte att hända men jag vill ut och tävla och med ryttarsatsningen så får vi bara vara med på två hopptävlingar per termin men det känns inte som om man kommer att lära sig så mycket om tävlandet då men men jag får väl stå ut... för evigt... 
 
Idag så åkte jag och Frida till stan och åt subway och gick runt men jag hittade inget och när vi inte hittade något i stan så tog vi bussen till birsta och gick runt där men jag hittade inget där heller och innan vi gick till bussen så gick vi till donken och köpte glass;) jag är inte på topp just nu, både igår och ikväll så har jag haft ont i huvudet men jag försöker strunta i det och kör på som vanligt:) imorgon är det ridning och hoppning står på schemat, jag tror vi ska hoppa serier. Just nu sitter jag med datorn och med musik i öronen, haha musiken har är typ som en drog för mig just nu, haha nej men jag blir på bättre humör när jag lyssnar på musik, vad skulle jag göra utan den ;)  Ska nog lägga mig snart så att jag orkar med morgondagen. Nästa onsdag, den 5 februari så ska Donald mätas tror jag så jag håller tummarna på att han blir C-ponny. 
Känns som om vi börjar lita på varandra mer och mer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0