Pernilla

Idag så var jag med Pernilla. Jag åkte till henne så att jag var där runt 10 och då var vi i stallet och fixade sen kom dom andra som skulle rida så dom fixade hästarna och sen red dom till ridhallen där dom skulle hoppa lite. Jag och Saga fick skjuts och hjälpte till att bygga fram lite innan dom kom med hästarna. Jag fotade när dom hoppade och så. Sen när dom var klar så red dom tillbaka till stallet och sen fixade dom med hästarna. När Pernilla var klar i stallet så gick vi in och var på hennes rum och gjorde inte så mycket, sen åt vi mat och efter det såg vi lite på tv innan vi gjorde oss klara för att åka till stan för att gå på bio, vi såg hunger games: chatching fire. Jag hade ju redan sett den men inte Pernilla så jag såg den igen men det hade jag inga problem med. Bion slutade typ halv nio. Det var typ vår dag men jag har haft jätte kul, imorgon kommer Pernilla hit och är här tills vi ska till stallet på U-sek möte och sen kollar hon på min ridlektion och sen kör vi hem henne. På mötet ska vi väl planera till övernattningen som är på fredag till lördag tror jag;) På ridningen har jag ingen aning om vad vi ska göra men det får vi se:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0