Måndag

Snart är ännu en måndag slut. Skolan var som vanligt ganska lång tråkig men det funkade, efter skolan så tog jag och Frida bussen till birsta och först så åt vi på Donken och sen gick vi runt. Jag köpte en tröja som är vit och typ mintgrön och ett bett som ni kan se på videon jag la ut förut;) Jag hade det iallafall kul på birsta och det är ju alltid kul att göra något med personer som gör en glad och som man har kul med;) Imorgon är skolan ganska lugn, vi har fyra lektioner och börjar fem över nio men en lektion är en timme och 40 min tror jag:) Stallet imorgon också, jag tror att vi har markarbete;) 
 
Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, ska väl snart lägga mig så att jag somnar nån gång även om jag har sovmorgon och mamma är ledig så får ju sova lite längre än vanligt:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0