Klubbhoppningen

Idag var det ju hopptävling och det var tänkt att jag skulle hoppa en 80cm men det var bara jag som var anmäld på Donald så jag efteranmälde mig till 70cm också. På framhoppningen i 70cm så var han snäll, duktig och pigg. På banan var han jätte fin och super duktig och han hoppade grymt bra, vi blev felfria. Sen fick jag stå i ett hörn ett tag tills jag fick hoppa fram igen. Jag skrittade och travade ganska mycket men jag tog lite galopp också och sen hoppade jag en gång på lilla, två gånger på räcket för att han rev första gången på det så jag tog det igen och då hoppade han bra sen så tog jag oxern en gång och då hoppade han bra men jag hade lite dåligt tempo. Efter oxern så skrittade och travade jag och sen var det dags att gå in på banan. Inne på banan fick vi startsignal och jag fattade galopp och red mot första hindret. Han hoppade jätte bra och vi hade bra tempo och vi tog oss runt felfria igen. Han är helt otroligt underbar, filmer ligger uppe här på bloggen. 
 
Önskar att han vore min<3 finaste 
Två hoppbilder är från 70cm och en är från 80cm 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0