Jag lever

Ledsen för usel uppdaterning men jag har inte haft ork eller lust. Aja ridningen i tisdags gick bra, vi hade markarbete, lydnad på böjt spår eller nått sånt. Det var iallafall kul och det var bra träning, jag tänker inte skriva så detaljerat men vi hade först bommar och sen la vi upp de till små kryss. Nästa vecka är det hoppning och då ska vi hoppa serier, kuligt.
 
Igår gick det bra men han var riktigt tjurig, det var ju dressyr och jag minns inte så mycket av vad vi gjorde men vi red mycket på volterna iallafall. Även fast det inte gick världsbäst så har vi gjort framsteg för förut kunde jag knappt ta i tygeln utan att han saktade av men nu har han bättre tempo och han sänker inte tempot när jag tar i tygeln.
 
Just nu sitter jag vid datorn och bloggar, får se vad jag gör sen. Vid sex ska jag vara på stallet för grönt kort kurs.På lördag är det tävling, jag ska hoppa 80cm igen, ska fixa någon som kan filma och fota:) Har inget mer att skriva om nu;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0