GOTT NYTT ÅR!<3

År 2014 kommer bli grymt hoppas jag, känns iallafall som så. Har väl några mål men jag vågar inte riktigt sätta för höga mål;)
 
Mål innom ridningen: 
  • Börja tävla lokalt och så
  • Klara en Ld eller en Lc klass med bra resultat beror ju på hur det går och hur mycket vi tävlar eftersom han är ridskoleponny så blir det ganska begränsat. 
  • Kanske att klara en 90cm bana på en klubbhoppning 
  • Skaffa egen ponny 
     
     
     
Mål innom vardagen:
  • Vara noggrannare med skolan, ska satsa högre nu och plugga mera hur tråkigt det än är. Folk får tycka vad dom vill men jag vill ha bra betyg så att jag kan komma in på den linje jag vill på gymnasiet sen. 
  • Äta mindre godis, älskar ju allt som är sött eller iallafall det mesta;)
 
Mål här på bloggen:
  • Bli bättre på att uppdatera 
Ja det var lite mål nu men jag kommer väl att lägga till fler eftersom.
 
Ni får lite bilder på den ändå "raket" vi hade, det var en fontän tror jag och det var ganska tråkigt men det var ju för Milles skull, sen så är det en massa träd i vägen för att vi ska kunna se raketerna runt omkring och det suger, nästa år åker jag till någon annan;) Bilderna kanske inte är så bra för det blev väldigt rökigt.
 
Ha det bra nu då<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0