Första skoldagen

Idag började skolan, klockan 8:00 började vi och då var vi med mentorerna och så fick vi vårat nya schema och så fick vi lite annan info. Sen efter det så började lektioneran efter schemat och för oss var det idrott men vi hade bara teori eftersom dom flesta inte hade med sig kläder. Vi såg på nån film och det var typ allt vi gjorde. Efter idrotten så hade vi matte i 50min, sen lunch där det var fisk och efter lunchen hade vi svenska där vi läste. Vi slutade ett eftersom vi inte hade elevensval. 
 
Ända sen jag kom hem från ridningen har jag kännt mig trött och irriterad. Trött är jag för att jag inte kan sova på kvällarna, tror att jag somnade vi ett igår och det är ju inte bra alls när jag går upp halv sju sju och sen går i skola ganska många timmar. Irriterad vet jag inte varför jag är men det är väl för att jag är trött antagligen. Aja nu sitter jag vid datorn med musik i öronen. Tänk om musiken inte hade funnits, usch hemsk tanke. Musik brukar ofta få mig på bättre humör:) Har ingen bild på mitt schema på datorn men jag kan ju skriva lite så får ni ju veta lite iallafall.
 
Mitt schema (typ):
Måndag: sovmorgon till 9.05, Franska, bild, So, Lunch, matte, svenska
Tisdag: sovmorgon till 9.05, Franska, so, lunch, engelska, teknik
Onsdag: Mentorsamling till 9.00, idrott, matte, lunch, svenska, elevensval (vi har bild), So 
Torsdag: sovmorgon till 8.10, engelska, hål + lunch, franska, svenska, biologi
Fredag: Hkk, matte, idrott, idh (idrottshögstadiet/elevens val) vet inte riktigt när vi har lunch här men jag tror det är mellan matten och idrotten men vi har ganska kort lunch då och så ska vi till sporthallen och byta om också, aja vi får se hur det blir;) Det var en rörig verison av vårt schema;) Men godnatt, nu ska jag försöka somna tidigt;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0