Dagens ridpass: hoppning, serier

La ju ut en video så jag kommer inte att skriva så detaljerat om vad vi gjorde och så. Det gick jätte bra och han hoppade super bra, vi hoppade ena serien ganska mycket och vi höjde den varje gång och innan vi går över till den andra serien så var räcket ganska högt och Donald hoppar jätte bra på det. Jag är riktigt nöjd över han även fast han rev oxern sista gången men det var mitt fel men han var hur bra som helst. Den 15 februari blir det nog klubbhoppnig och jag hoppar 80cm igen för det kommer att vara titthinder för att vi som ska tävla den 22 ska träna lite. Är rikitgt sugen på att köpa Donald men jag vet inte om han är C-ponny eller D-ponny och så kommer jag inte få köpa han:( Det kommer nog att komma bilder från idag imorgon eller nån dag framöver när jag fått dom:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0