Statisk rekord!

idag har det hänt mycket eller mycket och mycket. Först fick vi främmade och jag beställde ett perfekt sit of sweden träns fast just nu är det slut sålt så det tar ett tag innan det kommer. Sen cyklade jag till Pernilla och hjälpte henne att måla lite sen åkte vi till selånger marknad, gick runt där ett bra tag. Jag och Pernilla försökte vinna chocklad men det gick inte bra, först tog Pernilla 8 och då blev det 9 sen tog jag 26 tror jag och då blev det 27. Sen gick det bara sämre så vi gick runt lite till. Hittade en snygg keps jag ville ha men jag passar inte i keps, haha. Men den var jätte snygg. Det ända jag köpte var godis remmar ( så klart ). Imorgon drar vi och fotar på tävlingarna även om det regnar, älskar man att fota så gör man;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0