Söndagen

igår åkte jag och Pernilla och fotade på tävlingarna. Jag fotade alla ekipage i alla klasser föruom dom som blev uteslutna på första hindret;) Så om du vill ha eller känner nån som vill ha bilder så skriv till mig så ser jag vad jag hittar från både fredagen och söndagen :) När tävlingen var slut så åkte vi hem till mig och la in bilderna i datorn och började fixa dom sen åkte vi till Pernilla och red. Vi red till ridhallen och jag körde lite markarbete, en mjukgörande övning men små hinder. Övade på att korta galoppen och ha kontroll på sidorna och vända med ytter hjälperna. Han blev riktigt riktigt fin i slutet, shit vilken känsla. Det blir bara bättre och bättre nu, det känns riktigt bra inför tävlingen på färsta den 7 september. Bara tre veckor kvar tills dess, jag hoppas också att tränset hinner komma innan dess:) 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Fina bilder du tar! Jag tävlade LC i söndags och ja det gick inte särskilt bra men tänkte iaf kolla om du kanske fick någon bild på mig?

Svar: kan nog ha någon bild, hur ser din ponny ut? :)
Fanny

2014-08-18 @ 17:56:00
URL: http://louisemahleer.blogg.se
Postat av: Louise

Vit, Kinard Sue. Du kan kolla på min blogg så ser du lite lättare hur hon ser ut :)

Svar: jag tror jag har en bild men jag är inte säker på att det är rätt ;)
Fanny

2014-08-19 @ 12:08:05
URL: http://louisemahleer.blogg.se
Postat av: Louise

Men då får du gärna mejla den så ser jag om det är rätt. ;)

2014-08-20 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0