Borde sova

 Men det är inte så lätt att sova när jag tänker på branden... Det är sjukt, jag blir nästan mörkrädd för det är så hemskt och att den är så stor. Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas att lämna sina hem och kanske aldrig se dom igen, nej usch tycker så synd om alla som blir evakuerade. Jag hoppas så att branden ska stoppas så snabbt som möjligt utan att det blir me skada. Liksom tänk vad som kan hända om dom inte får stopp på den, nej fy det ska vi inte tänka på. Allt kommer att ordna sig. Även om jag inte direkt är så drabbad av rök och eld men ändå det känns att se och läsa hur oroliga och rädda folk är och alla barn... Nej usch nu hoppas vi att det löser sig och elden blir släckt eller åtminstone under kontroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0