bilder

Igår följde jag med Kristin till THF för att hon skulle rida och jag tänkte fota. Jag passade även på att fota min kompis Maja som rider i ryttarsatsningen som är innan Kristins grupp. Såg även ut som att Donald att blivit väldigt mjuk och fin, såg han ju i rs med hon som rider han där nu när jag har slutat och sen så red Kristin han och hon sa att han gick bra med henne också, kul att se framsteg på honom. Hoppas verkligen jag får rida han några gånger i höst. 
 
Här är lite bilder på Maja och Zauron.
 

 
Redigerade även två bilder, men jag vet inte riktigt om den här blev så bra. Första bilden är orginalet. 

 
 Tyckte nästan att den här redigeringen blev bättre för att jag inte tog bort lika mycket saker.


Gillar den sista bilden väldigt mycket
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: my

Den då du tog bort spotlight på var ändå ett bra försök :D Jag vet själv då jag försöker ta bort grejer så måste man hålla på jättelänge med allt småpill och jag är för lat så struntar oftast i det haha :D Men med lite till fix och träning blir de ju super :D

Svar: haha aa :D
Fanny

2014-08-14 @ 12:01:59
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0