Göteborg

Första dagen är snart slut och den har varit helt fantastisk. Tåget gick fem imorse så det var upp tidigt, vi kom fram runt halv ett och då checkade vi in på hotellet och sen gick jag och Frida på stan. Jag köpte en tröja och ett par byxor från Chelsea och en vs bodymist från Grand parfymeri. Efter det var vi ett tag på rummet och sen åt vi Subway innan vi åkte till Lissebergs hallen där konserten var. Konserten var jätte bra och killarna var underbara. Vi stod inte så jätte nära men det gick, lite svårt att se bara. Jag hade velat stå längst fram men jag orkar inte köa så länge;) kom ganska nyligen hem från konserten (för er som inte vet så var vi på The Fooo) 
Fotade och filmade ganska mycket, lägger nog upp lite bilder sen, kanske video också men vi får se;) planen för imorgon är att första gå på stan och shoppa sen runt fyra tänkte vi dra till Lisseberg;) vi ska kanske testa den nya berg och dal banan Helix om vi vågar;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0