Saker jag vill ha

orkar inte skriva om ridningarna men ni får stå ut, ni kan få lite info. Igår hoppade vi, travserier. Det gick ganska bra fast han stannade några gånger mot slutet. Idag så hade vi dressyr det gick inte så bra, han var sur och ville inte sammanbeta. Aja jag tänkte vissa lite saker som jag vill ha, hästsaker.
 
 
 
Denna kofta som finns HÄR den är grymt snygg och grymt skön
 
 
 
Animo ridbyxor finns HÄR Dom är grymt snygga men så otroligt dyra, vill ha vita också
 
 
Detta grymt snygga schabrak finns HÄR
 
 
 
 
Dom här gulliga pannbanden i svart eller blått finns HÄR
 
 
 
Dom här snygga benskydden finns HÄR bak och fram skydd i tre olika färger
 
 
 
Dom här ridbyxorna är så snygga, dom finns HÄR
 
 
Det var några saker jag vill ha, kan sitta i en evighet och kolla på saker som jag vill ha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0