Orkade inte blogg igår

Jag var så trött. I fredags så badade jag och Frida hos mig sen åkte vi till henne för att sova i deras husvagn och vid halv nio kanske så tog vi hennes elcykel och drog till coop och köpte godis och sen såg vi på film innan vi gick och la oss. Igår så frågade Kristin om vi ville åka och fota, så vi åkte till Hamsta sjön och fotade lite, kommer bilder sen när jag fått dom. Sen åkte vi till Timrå pizzeria och åt pizza, det var jätte gott. När vi ätit så gick vi till Vivsta skola och fotade lite där och sen gick vi hem till Kristin för vi skulle följa med dom till flygfältet, Kristins pappa jobbar där så vi fick följa med och kolla, filmade och fotade ganska mycket på mobilen som jag kan lägga ut sen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0