Hoppning!

Hoppade idag och Donald var jätte pigg för han hade inte gått några lektioner idag. Vi började med att värma upp i skritt och trav, sen travade vi över upphöjda bommar, sen galopperade vi över dom. Efter det så knöt vi en knut på tyglarna och skulle först hoppa så sen skulle vi hålla tyglar i en hand och stäcka fram den andra mot öronen, sen fick vissa hoppa utan händer det fick jag:) Det var jätte kul och det tyckte nog Donald också. Efter det skulle vi släppa stygbyglarna men vi tog tyglarna sen fick vi ta tyglarna i en hand och sträcka fram den andra och utan stigbyglar. När vi gjort det så skulle vi hoppa två kryss som var en kombenation, sen höjde vi och hoppade igen och sen la vi upp en bom bakom det bakersta krysset och hoppade det. sista gången vi hoppade så låg kryss oxern på 95cm tror jag. Det var jätte kul och det tyckte Donald också. Jag är jätte nöjd och han hoppade helt underbart
Inte 95cm på bilden ovanför, pappa hann inte ta när jag hoppade 95:)
Ponnyn kan ju<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0