Helgen

Var så trött igår att jag inte orkade blogga. 
 
I Lördags så åkte vi till Vilma vid 5, halv 6. Hos henne åkte vi fyrhjuling och cyklade till ica och köpte glass, sen vid halv åtta åkte vi ut till deras stuga, där vi packade upp och sen tog vi packmopen och åkte en bit sen stannnade vi och när vi skulle fortsätta så gick den inte igång så vi fick dra den tillbaka. När vi kom tillbaka så sa Frida: vad var det? Vilma svarde att det nog inte var något så vi gick mot trappan när ett ljus började att blinka, då var det nån som att under "altanen" och lyste med en blinkande ficklampa, vi blev skit rädda. Men det var bara Vilmas lillebror och hans kompisar. Vi gick in när dom hade gått och så åt vi chips och godis och pratade och busringde lite, sen när vi satt och pratade med en sa jag att jag hörde nån som gick där ute och sen hörde jag röster, Vilma och Frida sa att jag skulle sluta men jag talade sanning för då hade små killarna kommit tillbaka och försökte skrämma oss igen fast det var inte lika läskigt andra gången. Men sen stack dom och efter ett tag så gick vi och la oss, ungefär vid 12. 
Vaknade kanske vid halv tio nästa dag, vi åt frukost och gjorde oss iordning och sen tog vi packmoppen och åkte till Koviken och åt marshmallows och brände/svartade dom, fast dom åt vi inte. Sen åkte vi tillbaka och hämtade kameran och åkte ner till havet och fotade, det blåste jätte mycket. Sen runt ett så åkte vi hem till Vilma igen och sen strax där på kom Fridas mamma som skulle köra hem mig och Frida. När jag kommit hem så kom Kristin och sen åkte vi till Eon arena och testade på konståkning, det var jätte kul. Jag vill börja men jag vill inte börja själv för Kristin kanske inte har tid med en till vintersport:( :)
Har inga bilder så det får bli på något annat
 
Blev hemma från skolan idag så jag hade jätte ont i huvudet, kändes som hela huvudet skulle explodera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0