Tävlingen

var ju tävling idag, jag hoppade Donald i 70cm. Rebecka hoppade Donald i 60cm och det gick jätte bra för henne och sen tog jag över han, red fram och hoppade fram och han hoppade fint och bra. Startade först i klassen så jag fick vänta ett tag på att dom skulle höja hindrena. Han hoppade jätte fint över dom flesta hindrerna men det blev små missförstånd ibland men han hoppade ändå, nollade och fick rosett:D Han var jätte fn och duktig, blev tyvärr ingen film men bilder blev det så dom kan ni få se;) 
Första bilden är på Rebcka som jag har knäppt, dom på mig har mamma knäppt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha sötaste Donald, han blev väldigt snygg i mitt schabrak;)<33
Drar snar till stallet igen för övernattning:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0