Ska skriva några tidsinställda inlägg när jag kommer hem

Är så dålig på att blogga så jag ska skriva lite när jag kommer hem från skolan;) sitter i skolan och lyssnar på musik eftersom jag inte börjar förens 10:10:) hade hoppning i tisdags på böjt spår det var jätte kul och Donald var duktig men jag red som en kratta ibland;)


I onsdags var det dressyr tränade på delar ur program och det gick ganska bra han har ju sitt knep för att slippa jobba, han blir sur på dom andra hästarna och då tappar han koncentrationen men han var duktig ändå:) 

Igår så köpte vi ett vinter täcke till Mille ska kanske fota han i det idag men det är ett blått Hurrta eller hur det nu stavas;) men måste sluta nu gör Frida kommer snart :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0