Övernattningen

Hade ju Halloween övernattnig på stallet, vi började med att äta tacos ett tag efter alla hade kommit och vi hade färgat gurkan och tomaterna lite svarta med karamellfärg, salladen röd, majsen grön, osten röd och grön och creame freachen svart, röd och grön.
Ser det gått ut?
 
Sen lekte vi lite med barnen i manegn och sen körde vi "fem kamp" och berättade lite spökhistorier i cafeterian och så. Sen gick vi en spörunda men det var jätte mörkt och dimmit så den blev inte så lång, sen spökde vi lite i manegen och hade en spök bil som körde utan för;) Sen idag hade jag barnridning istället för Pernilla. Innan det så satt vi i cafeterian och pratade om en sak vi i U-sek ska fixa mer till vintern och vi ska planera noga till det så det blir riktigt lyckat;) Hoppas verkligen på att det blir bra. 
 
Lovet för mig ser ut på ett ungefär så här:
 
Måndag:
Inget planerat vad jag kan komma på.
 
Tisdag:
Inget planerat fram tills ridningen,
Markarbete på ridningen, tror att vi har vägar.
 
Onsdag:
Inget planerat fram tills ridningen
Ridning, 50 min dressyr och 50 min hoppning, ska rida istället för Kristin på hennes lektion som är direkt efter min. Kusinerna kommer sent på kvällen:D
 
Torsdag:
Vara med kusinerna 
 
Fredag:
Vara med kusinerna 
 
Lördag
Jobba på tävlingen på stallet och fota lite där. Vara med kusinerna.
 
Söndag:
Kusinerna åker så har nog inget speciellt planerat efter det
 
japp det är mitt lov det, kommer att gå alldeles för fort känner jag typ innan man vet ordet av det så är det skola igen:(;)
Bästaste<33
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Hej! Skulle du kanske vara på SRK och fota på klubbhoppningen på söndag ? Kramis <3

Svar: Jag vet inte om jag får men om jag får och har skjuts så kommer jag nog<3
Kran<3
Fanny

2013-10-28 @ 11:08:29
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0