Nej nu måste jag skärpa mig

Måste bli bättre på att blogga, ledsen hurrni. Får blogga lite snabbt, måste plugga har prov i Fysikimorgon:(
 
I tisdags så hade vi markarbete, på böjt spår. Donald var jätte pigg och försökte dra iväg över dom små 50cm hinderna vi hade och så bockade/sparkade bakut två gånger, men det gick jätte bra och jag är nöjd, orkar inte skriva exat vad vi gjorde och så eftersom jag måste plugga. Hoppning på böjt spår nästa vecka då:D
 
I går var det dressyr och jag var inte så sugen på det men det gick jätte bra och redan efter att jag tagit den första galoppen så kom formen pch han var jätte fin typ resten av lektionen, vi jobbade själva först och sen körde vi tempoväxlingar i galoppen på volter. Vi red ute i paddocken också så det var kul:)
 
Idag så var jag med Frida och vi fotade lite kommer nog bilder sen. Sen nör jag kom hem så tog jag ut Mille på en promenad och tog med kameran men han är svår att få still, sen efter Mille så tog jag ut Sotis och fotade han lite sen hoppade jag lite med han:) Ni får lite bilder men nu måste jag plugga, hörs imorgon;)
Dom är ju för söta<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0