Helgen!

Igår så städade jag på morgonen och sen kom Frida runt fyra, halv fem eller vad det nu var. Vi gick och fotade lite men det var så kallt så vi blev inte ute så länge me nnågra fina bilder blev det i alla fall, sen åt jag när vi kom in. Vi hade främmande också. Sen såg vi på film, Ego. Den var ganska bra men det hände inte så mycket i den, sen så spelade vi data spela inne hos Arvid först körde Frida lite krigar spel och sen körde vi minecraft, haha det var faktiskt ganska kul;) Frida sov hos mig och på morgonen spelade vi lite till, haha:D 
 
Åt subway idag:D så gott! Skola imorgon, franska prov kan det mesta men blandar ihop lite;) min vecka ser ut så här:
Måndag: Skola, franska prov. Tandläkaren efter skolan, U-sek möte på stallet efter tandläkaren.
Tisdag: Skola, kemi prov. Ridning, hoppning.
Onsdag: Skola. Ridning, dressyr, stannar på stallet och fotar lite på hoppträningen om det är nån.
Torsdag: skolan. Inget planerat.
Fredag: skola. LOOOV
Lördag: TÄVLING på Donald, halloween övernattning på stallet
Söndag: inget planerat tror jag 
 
Godnatt söta läsare<3 måste sova nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0