Nu har kusinerna åkt

Hej ja nu har kusinerna åkt:( Igår var vi på stallet för att jobba på tävlingen och jag fotade en massa också, nästan på alla ekipage som red medans vi var där, så det är bara att säga till om ni vill ha bilder så kan jag kolla om jag har på er. Fotade Lb och några B-ponnyer i La. Laddade nyss in bilderna i datorn och när jag kollar igenom dom så har mellan 100 och 200 bilder försvunnit, för när jag skulle lägga in dom så var det över 500 och nu är det bara 355 bilder kvar och jag har bara raderat 39 bilder. Bilr så less, det försvann bilder på B-ponnysarna i Lb och deras prisutdelning m.m. Så synd för jag fick jätte söta bilder på Alva och Fredde som kom trea och så ska bilderna försvinna när hon hoppar och i prisutdelningen men tur att hon hoppade i La också för dom bilderna är kvar:)
 
Kollade på Jackass när vi kom hem och dom är helt sjuka men ganska roliga;) Sen gjorde vi oss iordning och åkte till våra små kusiner för att fira Malin som fyller 7 år på tisdag ( det är våran kusin ). Jag och Ollan gick ut och fotade tomtebloss i mörkret, det blev ganska snyggt faktiskt, vi fotade också inne när vi droppade sockerdricka ur ett sugrör, jag lyckade faktiskt få några droppar på bild;)
ganska snyggt va?;)
 
I fredags så åkte vi till mormor och morfar för att fira en annan av kusinerna, Einar (stavning) som fyllde tre då:)
 
Skola imorgon då, sååå taggade... not:(

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du några bilder på mig?:) Lovisa Edström och Munsboro Black Jack, Cponny, LB och LA.:-)

Svar: Ja det tror jag:)
Fanny

2013-11-04 @ 20:43:27
Postat av: Lovisa

Hur/vart kan man se dom?:)

Svar: Jag kan lägga ut dom här eller skicka dom nån stans :)
Fanny

2013-11-05 @ 21:33:54
Postat av: Lovisa

Okej. Annars kan du skola dom på min mejl: [email protected] .:-)

Svar: Ja det kan jag :)
Fanny

2013-11-08 @ 11:05:26
Postat av: Michaela Jansson

Hej Fanny, jag såg att du fotat i Timrå! Har du bilder på mig och min d-ponny merzedes, vi startade tidigt i Lb, mörkbrun ponny med rött Glenn Gordon schabrak och jag hade en svart läder hjälm i Whitaker och bocaj stövlar. Har du bilder på oss vore de guld värt, nämligen vår absolut sista tävling tillsammans! :) mvh Michaela

Svar: ja det tror jag nog att jag har:)
Fanny

2013-11-15 @ 09:49:30
URL: http://michanjansson.blogg.se
Postat av: Michaela Jansson

Gud vad roligt! Vad glad jag blir! :)

Svar: ska jag skicka dom nånstans eller lägga ut dom här? :) om du vill ha dom;)
Fanny

2013-11-15 @ 18:15:22
URL: http://michanjansson.blogg.se/
Postat av: Michaela Jansson

Du kan få skicka dom till min mail :) [email protected] ! :)

Svar: okej, det gör jag :)
Fanny

2013-11-15 @ 23:26:59
URL: http://michanjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0