Jag är med och tävlar

Jag är med och tävlar hos http://faltryttarna.horseworld.se/
 
 
 
Jag rekommenderar Racesafe ridvästen, jag har själv en sån och jag älskar den. Den har en bra passform, är väldigt skön att ha på sig och är väldigt populär. Den är godkännd enligt dom senaste kraven för säkerhetsvästar. Den är dyr men den är helt klart värt priset, för den är verkligen toppen. Den är ganska rörlig men ändå hård tackvare dom små "klossarna" den innehåller. Jag tycker att om du funderar på att köpa den, sluta fundera och köp den. Du lär inte bli besviken. På sidorna på den finns det snören som man kan dra åt om man vill att den ska sitta hårdare. Den är grymt snygg och inte krånglig, den är lätt att ta på sig och ta av. Den har inte krångliga karborar utan bara en dragkedja. Jag är super nöjd med min. Jag rekommendrar den verkligen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0