hej

har varit hemma i lite mer än en timme nu, ska sätta mig och plugga lite har några prov snart. På skolan hade vi först SO där vi såg på en kort film, pratade lite om den och gjorde lite uppgifter till "kapitlet" vi håller på med. Sen hade vi matte där vi först fick lite info om lite allt möjligt, nä men lite saker iallafall sen fick vi våra omdömen, sen hade vi lite genomgång och sen jobbade vi i boken. Franskan var ganska tråkig, vi gjorde inget speciellt. Sen lunch, pyttipanna eller nått sånt. Sen roligaste ämnet på hela dagen, idrott. Där vi skulle hittta på en egen dans och sen vissade vi upp den, det gick faktiskt bra:D sen svenska där vi gick igenom det sista inför det vi ska ha på prov snart:) 
 
Snart är det KM!! taggad;) 
Funderar på att byta ut dag 10 till något annat för jag kan inte fixa nån bild på min hand stil:P eller så hoppar jag över den
 

Kommentarer
Postat av: Saga

Smsa på Skype?☺️

2013-11-18 @ 19:27:44
URL: http://ridskoleryttarnasf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0