Dagen

Först skola, svenska prov och fysik lektion plugg inför provet som jag missar. Efter skolan så gick jag hela vägen hem från Arena skolan och hem till mig. Ganska kallt men det var ändå kul, fick skavsår av mina nya skor. Sen när jag kom hem skulle jag ringa mamma och då fick jag reda på att det fanns ett "paket" till mig i en låda så jag gick och kollade och det var en ny mobil:D Blev jätte glad. Sen åkte jag till stallet för U-sek möte då vi pratade om Lucia showen och om vi ska ha en till övernattning. Nu har jag suttit med min nya mobil och fixat lite inför tävlingen imorgon:) Berättar hur det gick och så när jag kommer hem:)
Sååå söta!<3 Totte och Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0