Sorry

Förlåt för den hemskt dåliga uppdaterningen, men jag har inte haft så mycket att blogga om. Håller på att fixa inlägget/inläggen om horse show helge, videon men filmer och blider kommer att bli i 6 delar men dom kanske kommer att bli lite tråktiga för jag har ingen musik som jag kan lägga in i videorna. Ska också fixa en haul video:) 
 
I tisdags så hade vi markarbete på ridningen och då bytte vi hästar en gång och då hade jag Spotlight. Vi jobbade med galoppen mellan hindrerna och så, vi hade två små hinder på ett svagt böjt spår. Det gick bra men jag är inte så förtjust i Spotlight. Men han var fin och det var ganska kul att testa han;)
 
I onsdags så tränade vi på kadriljen till lucia showen på stallet:) vi red bara i skritt och trav hela lektionen så det var ganska tråkigt men vi måste ju träna så;) men Donald var duktig :)
 
I går så var jag och Frida på stan och birsta men jag hittade inget så det var ju lite tråkigt men det var kul ändå. Idag så har jag inte gjort så mycket men imorgon kl 8.00 åker jag till stallet för att träna på kadriljen:) 
 
Ska bli bättre på att blogga:) men det finns inte så mycket att blogga om just nu men jag ska försöka;)
 
Lucia showen är den 15 december kl 15.00, alla är välkommna att komma och kolla. Jag ska vara med i kadriljen, lucia tåget och en annan show med U-sek. Priser och sånt står på hääär ;)
 
Var hos frissan i torsdags, så här blev resultet:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken häst ska du ha?

Svar: På kadriljen?;)
Fanny

2013-12-07 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0