Julklappshoppningen

Fixade lite med Donald innan banbygget som var ca klockan nio. När banan var klar så gick vi den två eller tre gånger och gick sedan igenom den med fingret, vi "pekade" hur banan var innan vi gick och fixade lite mer med Donald. Sen gick vi och kollade. I slutet av 50cm så gick vi och gjorde iordrning Donald för att Linn skulle hoppa honom i början av 70cm, när jag hjälpt henne så gick jag och fotade på några som hoppade och kollade lite. Efter att Linn hoppat så gick jag och satt upp. Jag fick stå i ett hörn ganska länge men sen fick jag rida och när jag ridit ett tag så började jag att hoppa fram. Det gick inte så bra på fram hoppningen, för det var ganska "rörigt" men det gick iallafall att hoppa fram. Sen var det min tur att gå in på banan, jag gick in och fick start signal och fattade galopp. Det gick jätte bra inne på banan, han hoppade super bra och hade bra tempo fast det gick lite fort på vissa ställen. Han hoppade verkligen jätte bra och jag fick höra att många tyckte att jag red jätte bra, alltid kul att höra;) Vi gick felfritt och jag är super nöjd över han. Vi som bara har hoppat 80cm nån enstaka gång också. Tyvärr så glömde jag att be någon att filma men det får jag fixa till nästa gång. 
Matida har fotat den sista bilden;) ni hittar hennes blogg häär 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0