BLOGG TÄVLING!!!!

Tänkte ha en liten tävling nu. EJ SPONSRAD, lägger egna pengar ( igen )
 
Du tävlar om Rhinestones och en conchos, som du kan dekorera din ridutrustning eller andra saker med. Rhinestonesen fästes med hjälp av värme t.ex. strykjärn men man kan också fästa dom med lim.
Conchosen fästes med hjälp av en chicagoskruv på baksidan, så om du vill t.ex. fästa den på ett pannband så använd en hålslagare och gör ett hål och skruva sedan fast den på pannbandet ( mer info finns här ) 
 
För att vara med måste du följa dom här punkterna:
1. svara rätt på den här frågan: På vilken ridskola rider jag på? (svaret finns gömt i något av inläggen om du inte vet svaret )
 
2. sprid bilden på din blogg, insta osv 
 
3. komentera svaret på frågan, att du har spridit ( länka gärna till blogginlägget eller skriv vad du heter på insta så att jag kan kolla så att du spridt ) och skriv vilken färg du vill ha på dina Rhinestones (skriv två färger, den du helst vill och den du näst helst vill ha ifall att den du helst vill ha inte finns i lager) och vilken färg du vill ha på conchosen. Färgerna står på bilden vid varje bild, just nu finns inte Sapphire AB, Topaz AB och Topaz i lager men det kanske hinner komma in så ni kan välja det men det finns en risk att det inte finns i lager. det kan hända att en annan färg inte finns i lager när tävlingen avslutas men vi får hoppa på det bästa;) Det finns också färgen Crystal ( den kom inte med på bilden:P )
 
Lycka till! Tävlingen avslutas den 1 september
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Sidén

Jag har spridit det på bloggen :)
Du går på thf ;)
Crystal AB och light pink
och rose på den andra :)

2013-08-04 @ 12:39:32
URL: http://nattstad.se/fridasiden
Postat av: Saga Baw Bolin

Jag har spridit det på min blogg!
Du rider på thf!
Färg,skriver på kik! Kommer inte ihåg färgen! Så jag skriver på kik om det går bra!

2013-08-04 @ 16:35:18
URL: http://sagahastbloggen.devote.se
Postat av: Saga 👆

Light pink eller Sapphire AB

2013-08-04 @ 18:31:09
URL: http://sagahastbloggen.devote.se
Postat av: Pernilla

Jag har delat på instagram och taggar dig :))
Aquamarine och crystal ab och annars light pink och rose <3
Du rider på THF <33
Håller tummarna !!
När avslutas tävlingen ?:*

Svar: den 18 men jag kanske ska förlänga
Fanny

2013-08-07 @ 10:21:37
URL: http://www.peniillasundqvist.devote.se
Postat av: Emma ~ SrcRyttarna

Sv: THF, Timrå hästsport förening.

Jag skulle helst vilja ha crystal AB men annars light pink.

Och Rose..

Kram Emma

2013-08-09 @ 15:57:29
URL: http://www.srcryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0